Turó 2003

El bloc dels pares i mares de la classe del FUTUR!

Repartiment de menjar – Trobada 15 octubre

Posted by turo2003 a Octubre 8, 2010

Afegiu quan pugueu el que us oferiu per portar al sopar-reunió del dia 15 a la part de comentaris del post, així tots ho veurem.

Han confirmat: Renata (Dèlia), Beatriu (Jaume), Maria (Ada), Ana (Alex), Ana (Clodah), Patricia (Gonzalo), Silvia (Santi), Roser (Laura), Erika (Adriana), Crista (Bru), Mariluz (Èlia), Berta (Joan)

Per confirmar:  Rosa (Paula), Dolors (Enric), Rosa M. (Laia)

12 Respostes to “Repartiment de menjar – Trobada 15 octubre”

  1. Berta said

    Jo poso el pa amb tomàquet. Berta

  2. Erika said

    Yo traeré tortilla de patata. Erika

  3. Ana said

    Jo portaré una torta de ceba o carbasó (tipus quiche)

  4. Dolors said

    Hola. Us confirmo que jo també podré venir.

    Jo portaré una mica de pernil, per acompanyar al pa amb tomàquet.

    Per cert, Berta, ens has de dir l’hora i l’adreça de casa teva.

    Dolors

  5. Maria said

    Hola,
    Jo portaré un pastís de postre.
    Maria.

  6. Ana Pascual said

    Yo llevo cervezas para todo el mundo

  7. Berta said

    L’ana (clodah) m ha dit que portarà ciruelas.

  8. Patricia said

    Si tinc temps… preparo un pastis si no compro equivalent.
    Jo, sóc de dolços! Va bé?

  9. mariluz said

    Jo ja vaig deixar un comentari dient que portaria postres, però veig que no surt. On ho haure enviat???

    Doncs jo porto postres, segurament tarta de formatge.

    mariluz

  10. Roser said

    Jo portare embotit/formatge…, quantes serem al final ?

  11. Maria said

    Canvio el pastís que anava a fer per algún refresc i embotit i formatge.

    Maria

  12. Berta said

    Roser,
    serem unes 12 aprox.

Deixa un comentari

