Turó 2003

El bloc dels pares i mares de la classe del FUTUR!

Deures

Posted by turo2003 a Octubre 18, 2012

Hola, portem ja una mica més d’ un mes i trobo que aquest any els posen menys feina
per fer a casa que l’ any passat.  Com ho veieu vosaltres ? La meva opinió és que
amb els deures és un bon moment per reforçar-los temes de lectura, matemàtiques o anglès. ( Roser )

Si us plau, per tal de no tenir correus amunt i avall, podem utilitzar el blog.

4 Respostes to “Deures”

  1. Yolanda said

    Hola, a mí personalment ja em sembla bé els deures que els hi posen.

  2. mariluz said

    Bé, aquesta es la dinàmica del Turó. Entrem en les rutines a poc a poc ….. Jo sempre he tingut la sensació de que gairabé fins al Novembre ben entrat, els deures no están totalment instaurats. Personalment no crec que faci falta tant de temps per agafar la rutina dels deures, però…… pot ser ja m´he acostumat. A això també hem d´afegir que l´Ana es nova i pot ser també necessita temps.

  3. Renata said

    Jo no he notat gaire canvi, pot ser tamb[e perqu[e la D[elia s-ha est[a fent m’es gran i responsable, est’a m’es concentrada i els acaba abans. Per[o tamb’e es veritat que amb el D’idac vaig notar un canvi important l-any passat a cinqu’e, com si de sopte l-escola s-hagu’es adonat de que fins a llavors havien donat massa poc deures! Jo personalment no crec en la necessitat de fer deures a casa quan ja es passen el dia sencer al cole…per[o no s’oc jo qui desideix!
    Fins dem[a

  4. Berta said

    Jo també estic d’acord amb la quantitat de deures que tenen. Sembla que tant els deures com l’edat que comencen a llegir i a escriure s’hagin convertit en els indicadors de qualitat d’una escola. Jo sóc més partidària del poquet i en el temps que toca que no la gran magnitud, les presses i la immediatesa.

Deixa un comentari

